2016. augusztus 10-én elindult a METRO új szolgáltatása, amely METRO MAX néven a teljes
magyar vendéglátás maximális minőségű kiszolgálását tűzte zászlajára.
Az új szolgáltatás
Magyarország egyik legnagyobb rendezvényén, a Sziget Fesztiválon debütál, ahol a részt vevő
vendéglátóipari egységek a kitelepült METRO MAX központban tudják az árukészleteiket
folyamatosan feltölteni. A tavalyi évben már együttműködött a két vállalat, ezzel a megállapodással
viszont a korábbi mennyiség duplájára nő a rendezvényen biztosított termékek értéke.
„Az új METRO MAX szolgáltatás a METRO Kereskedelmi Kft. legnagyobb beruházása az elmúlt
évtizedben, amely az ország egyik legnagyobb rendezvényén mutatkozik be. Kiszállítási
szolgáltatásunk új generációja biztosítja profi vendéglátós partnereinknek a legszélesebb, METRO
áruházi választékot, a legfrissebb húsoktól, édesvízi és tengeri haltermékeken át a hazai és
egzotikus zöldségekig, kiváló minőségben, szigorú nyomon követés mellett. A METRO MAX képes
megfelelni a Sziget vendéglátóipari egységeinek komplex, A-Z- ig kiszolgálásában,
zökkenőmentesen, megbízhatóan, biztosítva partnereinknek, hogy ők csak saját vendégeikre
koncentrálhassanak, míg mi a háttérből segítjük őket. Mindent megteszünk azért, hogy a SZIGET
gasztronómiai szolgáltatói és rajtuk keresztül a fesztivál látogatói is elégedettek legyenek
teljesítményünkkel"
- mondta el Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.